tisdag, augusti 22, 2006

Vinst chans även här!

Blev inspirerad av Lipglossbitch när hon anordnade en tävling för ett tag sen.
Även hannahsthlm har haft tävling där man kunde vinna saker.
Och nu tänkte även jag ha en tävling på bloggen!
En annan anledning till varför är att jag köper på mig saker (flera av samma produkt )som jag sedan inte använder, utan jag brukar ge bort dom till mamma, syster, systerdöttrar.....
Nu har ni chansen alltså.

Vad jag vill är att ni svarar på en fråga, skickar svaret tillsammans med namn och adress till min mail och så kommer jag dra en vinnare.
Sakerna skickas sedan hem till vinnaren efter det att vinnaren blivit kontaktad. (Så formellt det låter :)

Frågan lyder:

Vilken är din bästa nätshopping för skönhetsprodukter?

Mail: sandra@alphyddan.com

Senast söndagen den 3 september

Priserna består av:

Seeing is Believing - Seeing is Believing Multi benefits Eye Cream Mini

"Silkeslen ögoncreme, framtagen för att specifikt reducera påsar och mörka skuggor runt ögonpartiet. Innehåller fuktgivande ämnen som binder näringen och återfuktar den känsliga huden runt ögonen. Skyddar även mot negativ miljöpåverkan. Använd dagligen." Tub på 10ml

Stretch & Curl Mascara
Svart mascara.
Full storlek

OK, inte mycket men lite och gratis för er!
Allt är givetvis nytt.
Allt ifrån Oriflame.

Lycka till!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va´kul! Jag anmäler....på din mail