söndag, augusti 27, 2006

Hangover kit!


Igår träffade jag några av mina vänninor, som skulle gå ut på kvällen.
Det blir ju inte så ofta som vi träffas och partar loss lite då några av oss har barn. Sen ska man hitta en helg då de flest kan osv...
Hur som helst igår blev det lite partaj, men jag fick ta det lite lugnt.
Jag ammar ju så jag fick nöja mig med lite läsk som högst, och sedan när de andra skulle iväg till krogen så tog jag en taxi hem istället. Min tid att få följa med till krogen kommer nog längre fram, nu vill man vara hemma.
Hur som helst så avundas jag inte mina vänner som säkert har tagit det lugnt idag.
Kanske en och annan är bakfull?!!
Då kommer här ett tips till mina vänninor.

asos finns det små kit, och just detta hangover kit passar säkert. Lite småcoolt tycker jag.
Bild; asos

Inga kommentarer: