fredag, augusti 18, 2006

Årets blogg

På sidan Årets blogg kan man rösta på årets blogg, vilken man än tycker och om de finns registrerade så klart.

Många har även en länk från sin sida där man kan rösta.

Varför jag registrerade mig vet jag inte.
Jag ångrade mig strax efteråt. Jag kommer inte vinna nåt utan tyckte bara det kunde vara kul att se om det var nån som röstade på min sida. Men jag är inte världens bästa på att uppdatera och så mycket smink och hudvård har det heller inte varit.
Skulle nån vilja rösta kan man klicka HÄR!

Men jag tänkte att det kunde vara kul att blogga om det så fler registrerar sig eller röstar på de bloggar som verkligen är nåt att läsa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har nu röstat på dig=)!
Kul att du oxå registrerade dig, då kanske fler hittar hit till din blogg oxå..den är ju jätte bra och intressant!=)
Ha en underbar helg!

Sandra sa...

Tack så mycket!!