tisdag, februari 05, 2008

Orsak att glömma?

Fick ju då hem paket igår. Och efter en släng magsjuka sent på kvällen så kollade jag in ögonskuggorna från the body needs. Många fina skuggor som jag senare ska lägga ut bild på. Tyvärr trodde jag verkligen att jag hade beställt MAC´s Vanilla, men det hade jag förstås inte gjort. Vanilla och Teal var två skuggor jag verkligen var sugen på. Teal fick jag hem. Antagligen fick jag hjärnsläpp eller nåt när jag skulle välja bland alla härliga färger. Eller så kanske det i mitt inre fanns en anledning till att "glömma" en så viktig "ingrediens" till mitt pott puri att jag helt enkelt måste lägga en till beställning??
Nåja..tiden får utvisa. Just nu har jag lite att leka med;) Men visst vore det trevligt med lite "vanilj"!
Bild från the body needs.

3 kommentarer:

Sminkan sa...

Huvudsaken du har Teal! den är underbar!

Alltid roligt med nytt att leka med. Jag väntar också på pigment!

Sandra sa...

Ska hålla utkik efter dina nya pigment, såklart!!

Veronica sa...

Åh så roligt med smink-paket! Teal är även jag sugen på! Nu längtar vi bara efter att se färgerna på! Men krya på dig först!