torsdag, februari 14, 2008

Alla hjärtans dag och min dagens

Idag är det Alla hjärtans dag, en dag i vänskap och kärlekens tecken. Så ta och krama om era nära och kära idag!


Idag fick jag två paket från Oriflame. Jag väntar på produkter på deras vår make up, men mycket var slut så jag får vänta lite. Dock fick jag ett gloss och deras nya flytande eyeliner i pennform. Så jag gjorde min egna tolkning av deras vårmake up som går i retro 60-tal med grönt eller grått till ögonen. Deras ögonskuggepennor var jag ju såå nyfiken på..men, men


Idag..

Bas..bara concealer....jag bara testar sminkningen så jag hoppade över foundation


Ögon:

UDPP

Illuminate eyecrayon i färgen central park(grön), väldigt tunnt på hela locket upp mot brynen, lite skimmer. Lite på undre fransraden. Oriflame

Intense duo eyeshadow i färgen Roof garden från Oriflame. Den ljusa på hela rörliga locket och upp strax över globlinjen. Lite av den ljusa på undre fransraden. Den mörka bara anas i globlinjen. Oriflame

Eye liner stylo, svart, Oriflame

Lösögonfransar, long från HM

Volume mascara, svart från HM (den var inte ett dugg bra till lösögonfransarna...)


Rouge:

Blush blush i färgen Love blush, Oriflame


Läppar:

Lip attraction pencil i färgen cosmic rose


Idag blev det lösögonfransar -long från HM. Dessa var det mer pill med. Lite ojämt men det döljde jag med eyelinern. HM´s volym mascara jag köpte häromdagen testade jag, och det hamnade ingen mascara på de undre fransarna och ingen på lösögonfransarna..så jag tog lite wonder lash från Oriflame, men de två klumpade ihop sig. Bjuder även på lite mer av mig, men jag har inte fixat håret så det vet jag ser ut...hoppas jag inte skrämmer någon alltför mycket.






Nu ikväll kom min sambo hem med en trevlig överraskning...min nya mobil han beställde igår, kom hem idag- snabba puckar.En sony ericson W910i ..och hartely red!!





Den är precis uppackad men sambon har satt den på laddning.
Uppdaterat: Oj vad kul med en ny leksak, sitter och pillar frenetiskt med mobilen;)

3 kommentarer:

Sminkan sa...

Snyggt som sjutton! Long blev ju riktigt efektfulla på dig! Snygg manikyr också! ;-)

Kul att få ny mobil. Mn känns kanppast stälbegärlig ens längre. Fast det är ju bra!

Sandra sa...

Så roligt att du tycker det!Dessa känns mer att bära än de andra.Alltid roligt med nåt nytt, men samtidigt ska man få in allt man hade i den gamla. Visst en hel del följer med kortet men vissa inställningar måste man göra.

Anonym sa...

Är H&M's lim till ögonfransar bra? Den som medföljer fransarna? :)