fredag, februari 08, 2008

Cashmere Pink

Oriflame kom med ett par mousseögonskuggor för ett tag sen. Jag har tyvärr inte köpt en enda. Men min mamma har alla fem nyanserna. Jag har testat konsistensen lite på dom och jag tycker att det verkar vara riktigt behagliga att använda. Härliga färger är det med. Ikväll så var min mamma barnvakt medan sambon och jag gick på bio. Och självklart så passade jag på att botanisera lite i mammas badrum;) Så kvällens make är ...

Bas: Giordani gold Light Ivory-Oriflame
Giordani gold Natural bronzing pearls svept över stora delar i ansiktet-Oriflame

Ögon: UDPP
Cashmere Pink- en mousseögonskugga från Oriflame
Azureal Blue, MAC, som eyeliner
Mascara Wonder lash, svart-Oriflame

Rouge:
Blush, Blush i färgen Love-Oriflame

Läppar:
Vanilla Lipbalm från the body needs



3 kommentarer:

Sminkan sa...

Det var fint skimmer i den rosa! Satt den bra hela kvällen? Jag är ju alltid sugen på en krämskugga att testa som bas för andra skuggor. Senaste felköpet var ju Rimmels vattniga eländen...

Bitte sa...

Snyggt, gillar det rosa och blåa:) Skriv gärna mer om mousseskuggan:)

Sandra sa...

Ja den satt iallafall ca 5 timmar lr nåt(ungefär så länge hade jag smink på mig igår). Men jag törs inte säga så mycket mer. Jag måste testa produkter ett par gånger innan jag bildat nån uppfattning, som de flesta;) Men jag måste nog köpa ett par för det är snygga skuggor;)