söndag, september 02, 2012

Ghd Narrow Dressing Brush


Jag var och fixade till mitt hår häromdagen hos min systerdotter Ellinor. Hon håller på att utbilda sig till frisör och har nu praktik 2 dagar i veckan. Perfekt! Vi la i lila slingor och så lite ljusa slingor. Jag köpte också en tuperingsborste som jag kikat på ett par gånger. Ghd´s Narrow Dressing Brush. Med den smala änden kan man lätt få till sektioner av håret man vill tupera och själva tuperingsborsten är smal och man kan tupera väldigt lätt med den. Jag är absolut ingen tuperingsexpert. Faktum är att jag är rätt dålig på det. Så denna kanske kan hjälpa mig? Inte oftar jag tuperar mitt hår, men det händer och det slutar alltid med platt fall 10 min senare. Jag köpte min hos Ellinor på City Salongen i Vimmerby, men den finns även på eleven.se, ni hittar den här.

Och så visar jag mina lila slingor

Som jag är sjukt nöjd med