fredag, september 14, 2012

3 Shimmer Eyeliner Pencils

Tänkte visa tre härliga färger på Shimmer Eyeliner Pencil. Jag har flera färger som jag ska visa vid något senare tillfälle. Dessa tre har jag använt och visat på bloggen  här och här och man skymtar även den turkosgröna pennan här och här. Så den turkosgröna är redan välanvänd haha och flera har kommenterat hur snygg färgen är när jag använt den..kul!
Som ni ser så finns det med en pennvässare i locket på dessa pennor. Det är inte alls dumt och den funkar utmärkt också. Hur hållbar den är eller locket vet jag inte än. De är krämiga och ger bra med pigment, och glider på ögonlocket lätt. Fint skimmer är det i dom, men det märks knappt och det är lite synd. Speciellt i den svarta så hade det varit snyggt om det kom fram mer.
Jag har lite funderingar hur de funkar som primer till eventuella sotningar. Att använda dessa på hela locket och sen mätta med en ögonskugga över. Det ska nog testas framöver.

Twinkle Teal, Gunmetal och Plum Passion


Inga kommentarer: