fredag, september 21, 2012

One More Night


Igårkväll  fick blått, lila och orange samsas. Allt funkar bara man vill, eller hur?! Blått på ögonen, lila i håret och orange tröja.
Denna eyeliner har jag visat förut. Här och här i lila. Men eftersom den har ett helt magiskt metalliskt skimmer så måste den ju visas upp flera gånger, a'ight?!!


Kolla skimret!!
Denna gång har jag en svart eyeliner under och sedan den blå över. Blått och orange är accentfärger så de lyfter fram varandra väldigt bra. Resten av make upen är sparsam. Den blå eyelinern är från Oriflame.
Så har jag fått förfrågningar om varifrån tröjan kommer och den kommer ifrån Ellos, här hittar ni den. Det var ett otippat klick från min sida då jag skulle haft en vinröd istället, men jag trivs i den.


Mina lila slingor < 3
Musik under skrivandets stund :One more night med Maroon5 

Inga kommentarer: