torsdag, augusti 09, 2012

I´ll tell you a story...



Testade lite lösa ögonskuggor i kväll, i lila, grönt och blått. Alla med stänk av skimmer i. Ibland är det nästan som om skuggorna berättar en historia..haha ja jag är lite weird..i know. Efter ett tag tyckte jag att det fattades nåt så det var då den glittriga eyelinern fick komma dit. Like a silvery path in the forrest.
Skuggorna är jag inte riktigt säker var ifrån de kommer men de har namn som Japan, Spruce, Wicked och Leif. Dessa är helt enkelt underbara färger!! Glitter eyelinern är från Make up Store och heter Diamond.
Jag låter bildkavakalden tala lite mer istället.


Sedan fyllde jag i brynen lite också..
Glittereyelinern Queen


Här ser man mer av eyelinern i ett annat ljus

6 kommentarer:

Natha sa...

Så otroligt snyggt!!

Sandra sa...

Tack <3

Wysteriia sa...

Leif? haha love it :D

Sandra sa...

Haha ja jag tror att just den kan va från Fyrinnae som har mycket roliga namn på sina skuggor:)

make-up tjejen sa...

Så härlig make-up för ögonen. Blir inspirerad att prova nåt liknande :-)

Sandra sa...

Åh vad roligt!! Ja testa!! :)