måndag, juli 05, 2010

Brunt, silver och blått


5 juli idag och det har varit fantastiskt varmt i fleeeera dagar. Har tillbringat en del av dagen vid en av många underbara sjöar som finns här omkring. Sent i eftermiddags var tv:n på och en av 80-talets popikoner dök upp i rutan. Eller ja hon har faktiskt hängt med under 90 och 00 - talet också..och har dessutom ny skiva på g (tror jag..är inte så insatt i hennes musik). Popärtan Kylie Minogue. Ärligt talat så har jag gillat hennes stilar hon haft genom åren. Inte den sockersöta, men de man sett i en del videor. För ett par år sedan så såg hon nästan ut som en nydanande Nina Hagen haha...och det var lite coolt:)

Hur som, i denna nya video hade hon silver och brunt i sin make up precis som jag idag, fast hennes var annorlunda och snyggare. Dessutom kör jag lite blått i också. No mascara today...fråga mig inte varför..eller jo..jag gillar helt enkelt inte den jag har köpt.

Inga kommentarer: