lördag, juli 31, 2010

Misslyckade kort

Jag måste vara mästarinna på att ta misslyckade kort. Dels på andra motiv, dels på mig själv. Jag sitter just nu på Lysingsbadet i Västervik och kollar igenom dagens skörd av motorcyklar. Det är MC dagarna i Västervik just nu. Mycket fina bågar...urkassa kort :( . När jag kollade igenom kameran så hittade jag även kort på mig..alltså herregud! Den som snor denna dator med en massa bilder i skulle verkligen få sig ett gott skratt...:S. Om jag nån gång startar kategorier på bloggen så måste jag nog ha med en kategori som heter "misslyckade kort". En anledning till att jag istort sett aldrig har ansiktsbilder är jag alltid gör nån konstig min..eller helt enkelt ser konstig ut heeela tiden. Bjuder på ett kort som jag tog samma kväll som då jag gjort Gagarosetten. Denna gång testade jag lite mer av pincurlstuket på frisyren. Jag tog bara ett kort. Jag visste visserligen att spegeln inte var nyputsad, men att lille sonen hade lekt med en sprayflaska på spegeln framgick ganska tydligt när blixten lyste upp spegeln. Jag får leka mer med vintagefrisyrer en annan gång. Jaja..fotokurs tack!!

Inga kommentarer: