lördag, juni 05, 2010

Hallonfärgat nagellack

Hallonfärgat med glitter passade ju bra denna sommardag. Har varit vid sjön och svurit över pissmyrorna..men men..jag fick en väldans fina sommarbilder och så hann jag måla naglarna i lugn och ro...förutom när ett par såna där jääädra pissmyror kom och tyckte att jag inkräktade fastän att det var de som hälsade på i min solstol. Attans vad det svider!!
Detta är inget nytt nagellack utan har säkert en 3 år på nacken. Lite tunn konsistent som gör att det täcker dåligt. Jag har 2 lager och som ni ser så behövs det ytterligare ett för att bli jämnt och snyggt:)

3 kommentarer:

Ninni sa...

Ser superfint ut! Nä, vissa insekter borde inte få finnas i människors närhet. Getingar, myggor, blinningar, pissmyror... suck. Tacka vetja nyckelpigor! Häromdagen såg jag fyra ekorrar samtidigt busa omkring i Slottskogen, de var så himla söta!

Sandra sa...

Ja ekorrar är söta...och lite tjuvaktiga med ibland:)Jag gillar inte insekter överhuvudtaget..men nyckelpigor är fina:)

Caroline/StyleFile sa...

ja niveas lack är väldigt tunna!