lördag, juli 24, 2010

Kaffe

Dricker kaffe och drömmer om Devils Food Cake...mmm. Tror det skulle kunna vara nåt för mig just nu. Har lagt vantarna på en alldeles underbar bok..Choklad (Tack Petra). Underbara recept. Massor med glasyrer, fyllningar, tårtor, cookies, mousse, muffins....och en hel del till. Det är nästan att jag är lite rädd att börja baka något från den...man kanske blir helt besatt!! Jag är redan besatt av choklad! Dessutom så vill tjejkompisarna mer än gääärna bli bjudna på recept härifrån så jag måste jue;)
Det har bläddrats beundrande i den..drömmande..suckandes...och nu har jag lagt in den bland de andra kok och bakböckerna. Det känns faktiskt lite tryggt måste jag säga, för begäret att baka har nog aaaaldrig varit så här stort. Men jag ska baka...bara när jag känner att jag är redo att dela med mig...hehe;)

Inga kommentarer: