tisdag, mars 04, 2008

Vad kan jag inte vara utan i vår

Pret-ty, ett nätverk för beautyjunkies har bloggteman varje vecka. Denna vecka är temat "Vad kan jag inte vara utan i vår". Inte så lätt att veta faktiskt. Helst ska det ju vara något beautyrelaterat, så allergimedicin är ju kanske inte så givet svar då. Jag har varit runt och kollat vad de andra beautybloggarna hos Pret-ty har svarat och alla har bra svar. Tänkte även att jag skulle sno lite inspiration till mitt svar. Jag håller med de flesta, men när jag skulle enas om ett svar, så damp det självklara svaret ner . Jag brukar få fula bruna fläckar i pannan när jag solar. Eller så fort solen kommer fram rättare sagt. En kräm med blekande effekt/ motverkar bruna fläckar är vad jag behöver. Jag har faktiskt en hemma som jag har använt med gott resultat. Den heter Even out Face cream från Oriflame, och är en kräm som ljusar upp huden och motverkar mörka fläckar. SPF 20 är det i den, men på sommaren använder jag en solkräm med högre Spf till. Så Even out Face cream kommer att bli ett måste.
Vad kan du inte vara utan i vår? Passa på att kolla runt bland de andra bloggarna hos Pret-ty, där kan man få en massa tips:)

Inga kommentarer: