lördag, februari 10, 2007

Cherriflip, Safari Mineral Bronzer


Surfade runt och hittade denna hos eleven. För det första så är jag blek så denna skulle komma väl tillhands just nu i mitt vintervita ansikte. För det andra, och bästa!, är att den har en djurisk framtoning! Jag gillar verkligen leopardmönstrat. Jag använder dock inga kläder som är leopardmönstrat, så bold är jag inte. Men i underkläder finns det ett par :)
Min ena katt Hexa har ett leopardmönstrat halsband, so cute!! Var ju bara ett måste i kollektionen. Var på G att köpa ett halsband och koppel till min hund Dixie, men tyckte att kvalitén var för dålig så det blev inget. Nåja så här beskriver eleven:
"Cherriflips Safari Mineral Bronzer ger dig den perfekta nyansen för en bronserad, solkysst glöd. Detta mångfasetterade mönster ljusar upp och bronserar i stort sett alla hudtoner. Den ger dig en underbar, glamorös look och kan även användas på specifika områden för att framhäva lite extra!Passar utmärkt för ansikte, axlar och dekolletage.
Innehåll: 9 gram"

349kr kostar denna beauty, som skulle pryda i en väska där man kan ta fram den då och då och visa upp lite klös i vardagen.
Kolla gärna på fler av deras kollektion här hos eleven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är så snygg! SEdan verkar det var bra råvaror i.

Sandra sa...

ja visst, det är ju heller inte fel :)

Anonym sa...

Ha ha, vilken underbar liten sak!