fredag, februari 16, 2007

Blå eller turkosa naglar?!!

Blush har fått in ett nytt nagellack från Essie, eller egentligen flera men jag fastnade för det blå.
Essie Nail Polish Aruba blue 110kr.

Så snyggt, tycker jag.

Metallicblå står det och skulle vara snyggt komplement till de "vanliga" färgerna man har hemma.



Ett annat nagellack som är übersnyggt är Bungee Jumper från Oriflame.

Ett nagellack som går åt det turkosa hållet.

Tyvärr äger jag inget själv i den färgen, men mina systerdöttrar gör, så man har ju varit där och "lånat" den ett par gånger.

Just nu väldigt bra pris också, 39kr och lacket är ditt!!

Bilder: Blush och Oriflame

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser onekligen otroligt snyggt ut! Men jag vet i katten om jag skulle våga ha blånaglar.

Sandra sa...

Ja visst! Ocj jo,,,prova -du kanske passar jättebra i det!!