lördag, januari 06, 2007

Jubileums år!

Oriflame firar 40 år i år, och jag ska iväg på en kick-off den 17 januari till Huskvarna.
Ska bli spännande och se vad det innebär.
Jag och två av mina vänninor ska med, vi ska åka buss ihop med andra konsulenter.
Jag blev säljkonsulent för snart 2 år sen efter att ha handlat från dem ett tag. Gillar många av deras produkter. Jag hade många dyra favoriter innan och var lite "märkesfixerad". Sen av en
slump på jobbet så kom jag i kontakt med Oriflame och var tvugnen att testa. Nu är jag "hooked"!
Oriflame satsar på innehållet i sina produkter, och inte på flashiga flaskor och burkar. Bra tycker jag. Det är ingen som ser dom i badrummet ändå.
Miljövänligt, icke djurtestat, World childhood foundation ger bara extra plus.
Inte att förakta att Oriflame testar sina produkter på samma laboratorie som Christian Dior, Roc, Decleor m.fl....och uppvisar samma resultat!!! Tål att tänkas på!
Bild:Oriflame

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt..har aldrig testat oriflame..men när jag gick min MakeUpUtbildning gick det en tjej som jobbade för Oriflame där oxå:)!