söndag, januari 07, 2007

Jag har inga nariga läppar......nja?!

Lustig överskrift, men så här är det. Det pratas om läppmask, läppskrubb...m.m hit och dit. Och jag har till höger och vänster sagt att jag har inga nariga läppar minsann. Senast var ett inlägg hos Nippertippan. Och så var faktiskt fallet tills i kväll. Här har vi ätit skaldjur. Inte rensade utan med skal. Skalen är ju vassa, blöta och innhållet till viss del salt, så nu har jag både nariga och lite såriga läppar. Sen lite popcorn och chips på det....ännu mera salt. Så jag kanske ska pröva en sån där läppskrubb?
Jag har ett lipbalm som jag tycker är suveränt. Så jag får väl köra det som kur ett par dagar så får vi se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina är helt söndertrasade, och just nu hjälper bara Försvarets Hudsalva. Back to Basics!

Sandra sa...

Den är bra till mycket! fast nästan alltid slut på apoteket....populär!