lördag, april 08, 2006

Söndag en vilodag.....?

Ja, jag vet att jag skrev för ett tag sen att jag skulle försöka ta det lugnare på jobbfronten. Men ibland blir det bara inte så.
Hela veckan som gått har varit fullbokad av diverse saker och jobb.
Efter en lördag- som varit någorlunda lugn (grabben har varit på kalas och vi åkte och handlade möbler i en närliggande ort....)så väntar den sk "vilodagen".
Denna "vilodag" består av att jobba en kort tur 8.30-12.30, sen bär det av på Mulle med grabben (ut i skogen och leta djurspår, fika och umgås med andra föräldrar och mullebarn i skog och mark.....)och därefter till att utföra ansiktsbehandling på min kusin i hennes hem. Hon och hennes familj ska också bjuda på middag, och vi tre lär väl varar så hungriga att vi äter dom ur huset.
Sen är det jobbardag på måndag igen. Så har min vänninna C visning av Tupperware hemma hos sig som jag bara måste kika på.Det var länge sen man var på Tupperwareparty.
Det får nog bli sängen efter CSI..........

Inga kommentarer: