måndag, april 17, 2006

Påskinfluensa??!!

Jaha.... då var denna påsk också över. Den kom inte smärtfritt. Hela familjen har legat sjuka.....ordentligt sjuka.
Sonen och jag var sjuka för bara tre veckor sedan. Vi hann aldrig bli riktigt bra innan vi blev smittade igen.
Sonen blev sjuk i början av veckan. Sambon blev då också sjuk när han fick vara hemma och ta hand om honom medan jag jobbade, och i torsdags så blev jag också sjuk. Sonen började tillfriskna i helgen och tyckte att vi var allmänt tråkiga och livet var pest, då vi inte orkade göra någonting alls.
Idag var vi hos min mamma som bjöd på mat. Skönt att slippa tänka på mat och göra iordning den för en gångs skull. Men vi mår lite bättre nu faktiskt. Bara man kunde bli av med denna hosta.
Inget jobbande imorgon för min del, men jag måste till stan för att handla mat till ett tomt kylskåp. Och kanske ett par skor till sonen också...om jag orkar.

Inga kommentarer: