onsdag, april 26, 2006

Intresserad av gratisprover?

Jag har anmält mig som buzzador. Då får man gratis prover hemskickade.
Det tycker jag låter roligt och intressant.
Är detta något du tycker låter roligt?
Klicka på länken så kommer du dit.
Länken framgår att det är jag som tipsar dig.
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Goddess

Vill du veta mer innan du registrerar dig?Läs denna länk.
http://www.buzzador.com?refstr=Goddess

När du registrerar dig får du välja bland en massa olika saker som du är intresserad av - det är dessa val det kommer prover ifrån sedan.
Kostar ingenting att gå med eller att få prover.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag registrerade mig på den där sidan. Behöver man inte fylla i någonstans vilka produkter man är intresserad av? Nu när jag har reggat mig, kommer det komma produkter hem till mig automatiskt?

Sandra sa...

När man registrerar sig så ska det finnas rutor där man kryssar i vad man är intresserad av ex husdjur, familj, mat, skönhet...... och lite längre ner så finns det vad man är intresserad av först och främst, andra största intresset, tredje intresset....
Logga in på din sida, klicka på dina uppgifter. Där står namn och e-mail, brevid finns ett "förstoringsglas" och ett papper med penna -klicka på papperet som betyder edit -där kan man ändra och fylla i sina intressen.
Ang gratis prover så har jag inte fått hem något än själv, men det ska komma automatiskt, registrerade mig för inte så länge sen. Men jag ser fram emot att se vad det kan bli. Lycka till själv.

Anonym sa...

Nej jag har haft så mycket problem med mina ögon så jag är van. Gjorde ju en transplantation för 2 år sedan. Fick en ny hornhinna. Men att plocka bort stygnen var det värsta utav allt. Fy sjutton vad otäckt det var. Tack för tipset. Skall kika in då och se vad jag har valt. Är redan nyfiken på proverna :-)

Anette sa...

bra tips,jag e medlem där