tisdag, februari 01, 2011

ZzzzzZZZzz

Snacka om att vara halv zombie. Trött all the time känns det som. Jag hade ioch försig en 6 dagars arbetsvecka förra veckan också. Så mens på g utöver detta. Jag testade Monster energidryck i söndags när jag jobbade. Det var längesedan jag sov så bra på natten sen...tror tilloch med att jag snarkade. Unleash the beast!! Zzzzzz.... Så bra var den enegidrycken. Nej, den är säkert bra, men jag behövde nåt starkare pigghetsmedel. Men god iallafall. Jag behöver solljus och D-vitamin så jag blir lite pigg igen. Var är den förbaskade solen?? Katta Kvack har bestämt att göra Februari månad till en vår månad. Jag tycker det låter som en förträfflig idé. En längre vår och sommar är inte fel. Jag bara undrar om inte solen kunde få en push av detta och våga visa sig framme lite mer då. Just nu är det bara blåsigt, mulet och....ja blåsigt!

Inga kommentarer: