torsdag, februari 24, 2011

Vinterkoma

Så har man hamnat i nån sorts vinterkoma..det händer inte så mycket. Definitivt inte på sminkfronten. Jag försöker odla ut lite mer av mina ögonbryn...kan säga att det kliar i fingrarna varje dag att ta bort håren med pincett varje dag. Så de är inte i sin bästa form. Det har varit minimalt med smink,,oftast inte ett uns av det alls. Och har jag haft så har det varit mer naturligt och inte så framträdande.


Tre stycken bilder visar det jag kört på mest. Och de skuggor jag har använt har varit från den lilla paletten från Viva la Diva. På alla tre bilderna så har den ljusa skuggan med ett kryss på, figurerat vid inre ögonvrån. På den översta bilden så är det den rosa skuggan ihop med den lila.

Mittenbilden har den ljusa bruna skuggan bara.
Sista bilden är det den bruna skuggan suddad ihop med den svarta.
Lite eyeliner och mascara har även ögonen prytts med:)

Så kul har jag varit ;), men jag ska sminka modeller på en modevisning snart. Så det blir att plocka fram lite vår och sommarfärger. Ska bli roligt att få vara lite kreativ snart!! :D