lördag, februari 26, 2011

Lumene Natural Code Skin Perfection Matt Makeup

Så har jag lagt vantarna på en foundation från Lumenes Natural Code. Jag har spanat in deras utbud av Natural Code flera gånger. Idag hängde det en skylt 69kr så varför inte. Var jag i behov av en..Nej! Inte alls länge sedan jag skickade efter två stycken fullstora mineralfoundations från Tikei, som jag har använt mig flitigt utav. Dessutom har jag foundations från Oriflame, Everyday minerals, Elf, Fyrinnae, Shiseido och Isadora..ja det är dessa jag kommer ihåg just nu. Foundations är något som jag tycker är lite småtråkigt att inhandla just för att nyanserna aldrig stämmer riktigt bra överens när man står där i ljuset i affären. Så blir jag tveksam och så måste jag gå hem och vela lite. Men för 69kr var det ju ingen tvekan. Jag valde färgen Cream, fast en blandning av Cream och Fudge hade varit mest optimal tror jag.
Denna foundation innehåller groblad från arktiska naturen som sägs kontrollera överflödigt glans. Ja men det låter ju bra! Så denna ska testas, kanske redan imorgon. Ska bli intressant och se hur den står sig mot glanset:)

30ml och kostar ordinariepris runt 95kr.

Inga kommentarer: