torsdag, september 27, 2007

Red shoes

Beställde lite basplagg från Ellos, men klickade även hem ett par röda pumps. Skor med färg på tycker piggar upp lite. Dessa var billiga, fanns flera färger...och 10,5 cm hög klack på!
Jag kanske ska berätta att jag använder inte högklackade skor sedan ett par år sedan. Varför?..det blir inte av att man går ut så ofta och då blir det svårare och svårare att gå med högklackat. En klack på nån centimeter är helt Ok. Ett par stövlar jag har är det 8 cm klack på, och jösses vad ont under fötterna jag får. Men jag passade på att klicka med ett par smiling feet som man ska ha som inlägg i skorna.
Jo, nu står de här hemma. Snygg innersula var det också;)
Och jag ska använda dem imorgonkväll då jag ska ut och äta middag med kompisar.
Resten av kläderna går i svart, men ett rött nagelack blir det också;)


Bild: Tagen med mobil i kvällsljus.

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, så sjukt läckra skor! Älskar pumps, men brukar själv ha spetsigare varianter. De här var iallafall supersnygga!

Sandra sa...

Tack, har själv mest skor åt det mer spetsiga hållet, men man måste ju variera sig. 249kr är ju inte fel, de har ett par blå som ser lovely ut oxå;)

Anonym sa...

Otroligt snygga skor! Men 10,5 cm klack... Det är några år sedan jag ahde det. Innan jag började jobba som lärare hade jag alltid klackar, men det har blivit mer och mer sällan nu. Kanske ska ta mina högsta jag med nu i helgen. Dricka cocktails i någon glammig bar och bara vara läcker...

Sandra sa...

Ja,,jag är inte van heller. Därför tänkte jag börja lite soft på middag med lite vin. Klarar jag det så är de nog redo för krogen nångång framöver. Själv älskar jag att dansa, helst till Shakira eller Rihanna(just nu), men det får jag nog lugna mig med;)