torsdag, juli 26, 2007

Nya härliga produkter...

Oriflame tar fram nya produkter hela tiden och uppdaterar gamla. En av mina favoriter har förnyats och förbättrats......hmmm...
Jag vet inte vad jag ska tycka om det faktiskt. Nu pratar jag om Long wear eye definer. En kajalpenna som man skruvar fram själva stiftet så man slipper vässa. Den fanns i fem färger- svart, brun, grå, grön och blå. Vattenresistent var den med så den satt där den skulle.
Nu kommer det iallafall nya förbättrade ögonpennor. Dessa är nog inte vattenresistenta(har inte läst nåt om det) men de ska även sitta bra på plats. Dessa är inte självvässande utan här måste man ha en pennvässare.

Men jag beställde iallafall de nya pennorna och fick hem dom idag. Inte så pjokiga..riktigt läckra färger alltså. Så nu ska här testas och utvärderas.

Inga kommentarer: