tisdag, augusti 28, 2012

Orenji iro

En produkt som Elf har som är rätt enkel är deras Eyeliner & Shadow Stick. I ena änden är det en kajal och andra änden en krämig ögonskugga. Den finns i sex stycken färger och jag har den i Black/Smoke. Hur enkelt som helst att skapa smokey eyes, dock måste man ha en skugga över den krämiga skuggan annars så smetar den och creasar nästan meddetsamma. Kostar ca 42 kr.


Här har jag använt både kajalen och krämskuggan. Kajalen runt ögat och med krämskuggan gjorde jag en tjock eyeliner. Sedan en matt orange ögonskugga från MAC som jag suddat ut med en aprikos ögonskugga från Oriflame som jag just nu inte hittar i deras sortiment. På de undre bilderna la jag dit en lila skugga under ögat. Den skuggan heter Violet och finns hos MAC. 

Ingen mascara då jag mest satt och lekte under kvällen
Orenji iro - Orange på japanska :)

Inga kommentarer: