måndag, december 17, 2012

Glitter season

Alltså vintern och speciellt nyår måste vara glittrens högtid. Självklart kan man ha glitter närsom, men på nåt sätt så vill folk glittra oftare vintertid. Och jag ääääälskar glitter. Jag använder på tok för lite glitter. Både i kläder, accessoarer och i smink. Men det börjar klia i glitterfingrarna. Tyvärr har jag städat bort min favoritglitter eyeliner. Den ligger säkert på ett bra ställe. Men jag ska försöka få till några glitter makeuper snart.
Jag länkar några underbara glitter tips sålänge.
Make up Stores glitter eyeliner finns HÄR.
Too Faced glitter eyeliner finns HÄR.
NYX lösögonfransar med glitter finns HÄR och HÄR.
Nageldekorationer från Allice.se
Nagellack som skimrar och glittrar finns HÄR och HÄR
Ögonskuggor finnes HÄR och HÄR.
Och en primer till glitterögonskuggor som verkligen är asbra finner ni HÄR.
Detta är bara en nypa av de val som finns. No glitter No glory ;)

Inga kommentarer: