söndag, maj 06, 2012

Anna Dell Russo designar för HM


Jag är definitivt ingen modemänniska. Och där kunde det har varit punkt. slut. Men det dimper ju ner lite info i mail ibland. Och jag läser dom, men skriver inte om det. För ett par dagar sedan plingade det i mobilen som skvallrade om ett mail. Jag läste, kollade bilderna och ja..jag gillade det. Vilket inte alls är ovanligt. Designern Anna Dell Russo har ritat lite accessoarer för HM. Ni har säkert redan läst om detta på andra bloggar som är betydligt snabbare att lägga ut info än jag.
Jag har redan hittat flera saker som faller mig i smaken.
Det är bara synd att man måste vänta till oktober innan de landar i butik, för de hade varit väldans snygga till sommaren.

Här följer text kopierad från HM:
"H&M har glädjen att presentera ett unikt samarbete med Anna Dello Russo – legendarisk moderedaktör och välkänd stilikon inom modebloggvärlden. Anna Dello Russo är flitigt dokumenterad av modefotografer och upphör aldrig att förvåna med sina extravaganta outfits som gjort henne känd över hela världen. Anna Dello Russos accessoarkollektion för H&M präglas av lyx, lekfullhet och en osviklig känsla för stil. Kollektionen lanseras den 4 oktober 2012, under de internationella modeveckorna, och kommer att finnas i cirka 140 H&M-butiker världen över och online. I kollektionen ingår smycken, solglasögon, skor, väskor samt en resväska – glamourösa och prisvärda accessoarer för en unik och personlig stil."









Inga kommentarer: