torsdag, mars 08, 2012

Indian Pink från NYX


 Ett läppstift från  NYX i färgen Indian Pink har prydit mina läppar till och från i ett par veckor. Det är en väldigt varm rosa nyans med mycket guldiga toner. Kan man säga rosa som går åt orange?? Hur som det nästan lyser när man har det på sig. Idag hade jag det tillsammans med en kall sminkning på ögonen och jag tycker att det funkar utmärkt att blanda. På ögonen finns rosa och lila kalla skuggor.


Indian Pink finns bland NYX Round Lipstick

En helbild..för att visa att helheten inte stördes av kalla och varma färger som många tror

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Svar: Åh vad ska du dit o göra då? :D

Wysteriia sa...

Åh vad roligt :D Tänkte om du skulle på pressvisningen som är på fredag :) Jag som ev. åker hem på fredag :P

Wysteriia sa...

Ungefär när på eftermiddagen? Jag kommer åka hem 17.44 på fredag OM det nu blir på fredag jag åker hem :) Vi kanske korsar varandra...? :P

Jag har faktiskt aldrig testat någon hårolja så kommer inte ha något att jämföra med men jag hoppas den ska göra så mitt hår mår lite bättre! ;)

Wysteriia sa...

Men även om jag inte åker hem på fredag så kanske vi hinner ses innan jag åker ut till Ösmo :) Jag ska på ett bloggevent vid 9 och det höll nog på i 3 timmar och sen fick vi gå på en mässa efteråt ute i Nacka :) Har ju ingen aning om hur länge jag blir där men när jag är på väg tillbaka kan jag ju skicka ett sms och bara kolla om du går på stan? :) Kan skicka det till dig på facebook! :)