lördag, mars 31, 2012

Allice.se

Jag beställde 2 läppstift och 1 lipgloss från Allice.se. Webshopen drivs av Cecilia Johansson alias Wysteriia och jag hade äran att få luncha med henne i Stockholm för 2 veckor sedan. Vi har haft kontakt med varann genom bloggarna och facebook. Cecilia som har en mycket proffsig blogg med mycket matnyttigt bor i lilla Älvdalen och nu lyckades vi besöka Stockholm samtidigt. Jag beställde häromdagen och paketet låg i min brevlåda 2 dagar efter. Här är det snabb leverans! Alla 3 läppgunken är från Wet´n´Wild som är superbilliga. Och jag kan säga att alla 3 kommer bli självklara favoriter. Jag har testat dom lite snabbt här hemma och blev förvånad över pigmenteringen. Lipglosset har jag haft på jobbet idag så det har testats lite mer. Självklart ska det testas mer men jag ska bjuda på ett par bilder sålänge. Lipglosset heter Strawberry Ice och läppstiften heter Nouveau Pink och Fuschia with Blue Pearl. Det är det ljusare rosa läppstiftet Nouveau Pink som ni ser på läpparna. I´m Totally In Love with This Lipstick!! Krämigt, pigmenterat..nästan lysande rosa. Så in och beställ med er nu!!

Här kommer lipglosset Strawberry Ice mer till sin rätt än de andra 2 som ser mer ut som gloss än läppstift.Strawberry Ice till vänster, Fuschia i mitten,  Nouveau Pink till höger.

Kolla färgen!

Inte bästa bilden (som vanligt) men ger ett hum kanske.

4 kommentarer:

Malin sa...

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html
Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-14.html

Wysteriia sa...

Åh ja visst är Nouveau Pink snyggt?? I love it! :) Grymma stift för liten peng helt klart! :D

Wysteriia sa...

Fuschia with Blue Pearl sålde slut på en gång så måste ta hem fler vid nästa beställning :) Kommer snart nyhter från Wet n Wild så håller på att vänta in dom bara ;)

bella sa...

Wow vilken läcker färg!