fredag, oktober 28, 2011

Waterproof Eyeliner Pen från Elf

Jag skickade efter tre eyeliner och jag börjar visa den första som jag har testat. Det är en eyeliner i pennform, flytande med filterspets. Det är 1.8 gram i. Det är en smal filterspets och den är väldigt enkel att måla med. Det ger en bra svärta och man behöver bara måla en gång för den täcker otroligt bra. Jag använde den igårkväll och idag målade jag på den kl 7 och den ser fortfarande nymålad ut. Så ja den sitter bra och smetar inte av sig på ögonlocket.

Varning för ovårdade ögonbryn..
För en filterspetspenna så är den ett riktigt kap med sina 15kr ca som den kostar. Men det finns ett Aber... Den jag fick läcker : /  Jag såg det genast när jag tog av korken. Om den ligger med filterspetsen neråt så rinner innehållet ut i korken. Jättekladdigt och inte alls önskbart. Jag har förvarat den med spetsen uppåt nu över natten tills idag och det var genast bättre, inget spill och kladd. Jag hoppas att det bara var ett måndagsexemplar som jag fick. Den finns i fem färger och jag valde då svart.Kolla här! Jag skulle gärna ha både Plum och Midnight också.
Kletigt värre...

1 kommentar:

Wysteriia sa...

Nej va synd att den läckte :(( Grymt pris annars ju!