onsdag, oktober 26, 2011

Sotlila

Efter en hel dag så konstaterar jag att dessa skuggor sitter halvdant. Det är två skuggor från HM och primern under är Lumenes. Lite glitter (som inte syns) från Make up Stores glitter eyeliner liquid, frosty, duttat på ögonlocket. De två skuggorna är en lila och en svart. Den svarta har dessutom smulat av sig under ögat. Sånt gillas inte! Den nya mascaran har också en liten tendes att smula ibland. LÓreals million lashes har jag nu. Lumenes primer är ok, men inte mer. Ärligt så saknar jag min gamla kompanjon Urban decay Primer Potion, varfööör kan ingen svensk webshop ta in den i sitt sortiment..eller har jag missat om nu nån har det??
Jaha det var nästan bara gnäll, men annars så funkar sotat i vilken färg som helst, och speciellt nu vid denna årstid så sota på bara:)

Inga kommentarer: