onsdag, augusti 10, 2011

Från E.l.f


Beställningen från E.l.f anlände igår. Jag har självklart pillat lite på allt. Men idag så har jag på mig två av sakerna jag beställde. Jag beställde två stycken Mineral lipgloss i färgerna Firece och Wild. Jag gillade båda men Wild var inte så pigmenterat. Lite segare gloss i konsistensen är de. De är inte klistriga dock. Idag har jag testat båda. Jag gillar speciellt Fierce nu när man har lite färg och koralliga toner funkar på mig då. Dessa kostar 31kr/st. Jag betalade ca 15kr.
Sedan beställde jag en Tinted Moisturizer Med SPf 20 i. Att det är så hög solskyddsfaktor i är bara plus. Även Aloe vera, gurka och vitamin A, C och E är det i. Jag beställde färgen sand och först såg den mörk ut i förpackningen, men den smälte in bra i ansiktet. Tur det:) Jag har haft på mig denna sedan imorse utan puder och jag är inte blank i pannan än kl.16.00. Bara dagkräm på och sen tintern (eller vad man säger). Den smetade jag faktiskt ut med fingrarna. Enkel att få jämn, men det brukar ju de flesta Tinter moisturizer vara då de är en lättare version av foundation. Den luktar inget speciellt och det känns helt klart fräsch och bra. Priset för denna är 36 kr för 20ml..japp ni läste rätt 36 kr!! Jag gav knappa 20kr då det var 50% rabatt. Denna tinter måste jag bara ha i fler färger!!

Inga kommentarer: