onsdag, augusti 03, 2011

Det har varit för lite färg

I sommar har det inte varit alls mycket färg. Väldigt naturella färger och totalt osminkat många gånger också. Men igår blev det lite skimmerfärger på kvällen. Då jag jobbade sent så blev det aldrig att jag kunde publicera så den kommer nu istället. Jag var rejält sugen på blått först då denna färg kommer stort i höst. Kika gärna på denna länk och spana in Nars blåa ögonskugga..mmm. Men sen funderade jag på något aprikost..och ja det fick bli gult, aprikos, grön och blå. Den gröna syns inte på denna bild. Hade bara minne kvar i minneskortet för ETT kort. Blir att föra över bilder och frigöra minne på kameran nu då. En underlig tanke...jag har nog aldrig varit så mascaralös som denna sommar, och mina ögonfransar har nog aldrig varit så korta och spröda...är de mascaraberoende??