torsdag, april 14, 2011

Troll?? (obs varning för mindre trevlig bild:s)

Jaha...det är verkligen dax för en kärleksfull genomgång av mitt hår. Så här såg jag ut imorse när jag vaknade. Eller ja mitt hår brukar stå åt alla håll när jag vaknar, men nu är det extra slitet och burrigt. Utväxten är inte en gigantiskt motorbana det har blivit ett mindre flygfält!! Det där med sexy bedlook då man bara fingrar igenom håret eller sexy beachhair då använder en gleskam plus att man har i lite saltvattenspray och kramar i lockarna eller rufsar om......naa never gonna happen with my f****ng hair...

4 kommentarer:

Sandra A sa...

Härligt med fler som ser ut som ....på morgonen! Själv hälsas jag av trollet rulle i spegeln varje morgon. ;)

Sandra sa...

hehe...ska vi ha trollträff nångång:)

Sandra A sa...

Ja, det kan vi ha! Nästa tripp till Stockholm kanske?? =))

Sandra sa...

Haha..definitivt!!!