torsdag, november 04, 2010

Fryser

Japp bara att invänta snöflingorna som ska stanna kvar på marken. Kallt är det iallafall. Att mysa i tjock tröja är ett måste för såna som mig som fryser lätt. Tycker Katta Kvacks klädutmaning är himla käck alltså..fast det var nog inte hon som startade den tror jag. Men den går ut på att rota i garderoben och återanvända (upptäcka) kläder och hålla igen på plånboken. Man kan ju helt enkelt hitta nygamla favoriter! Eller så tar man tag och rensar ut helt enkelt det man inte kommer att använda. Min stickade tröja jag har på mig måste vara en av de äldsta tröjor jag äger just nu. Det är sjukt många år sedan jag köpte den och jag gillar den fortfarande. Jag gillar speciellt den stora mjuka polokragen. Den kan man vika upp och helt enkelt gömma sig i. Snygg??..neej inte det minsta, men den är sååå varm och skön. Perfekt nu när man krypit upp i soffan.
Sedan är det ju inte fel när min lilla gosehund Dixie vill vara med och gosa:)


På tal om snyggt...jag har övergivit kompress och kirurgtejp till förmån för ett behändigare plåster med Star wars på...det ser helt klart mycket coolare ut:D

Inga kommentarer: