tisdag, november 30, 2010

Fan vad blek man kan va då

Var ute med arbetskamraterna och åt igår. En har gått i pension så vi avtackade henne med presenter och trevligt sällskap:) Även en som inte längre arbetar hos oss var med, och hon lekte papparazzi. Sjukt Osnygga kort tog hon. Och jag fick verkligen se hur blek jag är nu förtiden. Solbrännan är borta sedan flera månader (inte för att jag hade så mycket solbränna att skryta med i somras). Min nya svarta vinterjacka får ju verkligen hyn att bli extra grådassig. Om man sätter sig vid braskaminen där det är varmt..borde man då inte få lite rosor på kinderna då?;)
Underställ från Ullmax är inte att förrakta i denna kyla. Kallare ska det bli, men jag är iallafall förberedd- hade ju varit bra om jag hade haft på mig det igår så jävla kallt det var på restaurangen. De tejpade för vindhålen på en gammal dörr..hmmmm.
Det positiva i veckan var tandläkarbesöket..inga hål, mycket trevlig tandläkare och bara 254kr!! DET gillas:D

2 kommentarer:

Bitte sa...

November är ingen kul månad, mörk kall och långt till allt roligt. Tur att det är december nu:)

Sandra sa...

Ja med avent och alla tända ljus:)