lördag, augusti 28, 2010

Lite peppad iallafall

Kolla in denna blogg This is where you start paying, IN SWEAT. En sjukt bra ide tycker jag. Att starta en blogg där man ska komma igång och träna. Morot (eller kniven på strupen) är ju att folk följer bloggen. De är 5 tjejer som alla finns på nätverket Pret-ty och nåra (eller alla?) skriver redan blogg, då ofta inriktat mot skönhet. Katta Kvack är en av dessa tjejer.
Ok..jag känner mig peppad. Storebrogången för 2 veckor sedan. I måndags en kort prommenad. På tisdagen utökades den snabbt till nästan en mil!!
Sen hänger jag på kompisar till Friskis och svettis, medlemskap redan betalt (Duuuuktigt Sandra!!) Så kanske även simning i höst. Vi kommunanställda får utnyttja en träningslokal, som jag dock har varit väldigt sporadisk i. Det får väl bli ändring på det med! Trots att jag fortfarande har nåt skit i luftrören som inte vill släppa riktigt, så känner jag mig peppad iallafall (..just nu :s )
Men nya skor och ny träningsbh skulle ju inte skada heller. Och ska jag hitta nåt bör jag ju inte sitta här och häcka..eller hur?!!

Inga kommentarer: