torsdag, augusti 12, 2010

Grey sky

Så hur blev det då..nagellacket med ett andra lager??
Helt ok tycker jag. Inte jättetäckande men funkar bra. Inget under eller överlack har jag just nu. För att få det riktigt snyggt så behövs kanske ett tredje lager. Jag tror att detta skulle kunna bli riktigt snyggt som matt också. Men jag har inga matta överlack. Jag väntar innerligt på att Isadoras Graffiti nagellack ska komma hit. Här i affärerna har man inte ens hört talas om det!! Det finns ju liksom redan ute i andra städer...Varför bor man i en sån liten stad?? Tur att det finns barmhärtiga själar som kan langa, vilket flera på forumet Pret-ty har gjort åt mig. Speciellt MAC produkter då. Men Isadora, det finns ju liksom överallt. Men här är de sena på allt nytt. Jag ska ge det en vecka sen blir det nog en langning :)

Inga kommentarer: