måndag, januari 21, 2008

EOTD 21 jan

Idag skulle det bli lite mer färgglatt var det tänkt. Det blev inte riktigt bra. Jag började med några färger men det såg bara tokigt ut så jag gjorde om. Med ett litet barn som pockar på uppmärksamhet och en telefon som ringer ilsket så får det bli som det blir. Jag ska inte ut och handla eller så utan bara vara hemma. Jag visar ändå upp den, det är härliga färger, bara att den gröna förstörde lite (jag suddade den och den blandade sig helt fel).

Bas:
EM Multitask semi matte

Ögon:
UDPP
Good china längst upp vid brynet-EM
Movie night inne vid ögonvrån och lite under fransraden-EM
Off the radar vid början mitten-MAC
Fuchia vid mitten-MAC
Hot Rod som lite accent till Fuchia-hot rod från Fyrinnae
Velvet green ytterst i ögonvrån suddat-Oriflame
Kajal: Eye Intensity, grå, ytterst på undre fransraden-Oriflame

Rouge: Intrigue-Fyrinnae

Allt suddat så det flyter ihop.


Inga kommentarer: