fredag, augusti 31, 2007

Veckan´s bloggfråga

Så damp det ner ett mail från PRET-ty. Däri frågades det om sämsta inköp någonsin bland skönhetsprodukter. Hmmm ..svårt, man har ju gått på många nitar under åren...och fler lär väl komma. Men jag svarade på en liknande fråga för inte så jättelänge sen. Denna produkt tror jag inte finns längre, men märket finns ju kvar. Det var en produkt från Clerasil. Den var så extremt uttorkande att jag fick torra fläckar i ansiktet som gjorde att det blev vita pigmentsfläckar. Jag använde ändå en fuktighetskräm varje morgon och kväll. Det tog jättelång tid innan huden blev återställd. Ändå blev jag rådd att köpa den av butikspersonal ansvarig för skönhetsavdelningen. Huuaa säger jag.
Ok, det var en av mina big no, no....ska bli intressant att läsa flera hos PRET-ty!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för din gulliga kommentar i min blogg! Kom just hem från en middag hos min granne och såg den. Blev jätteglad!

Kollar regelbundet din blogg men du har hållit en låg profil länge nu. Vågar man hoppas på lite flera inlägg snart? Kanske lite om höstens nyheter hos Oriflame? Och en snygg makeup bjuder du väl på i höstmörkret? Minns fortfarande den vårgröna. Den var snygg!

Sandra sa...

Det var ju bara så snyggt;)
Jo, jag har varit på kurser o möten om nyheter och hösten´s make up...men min ett åring håller mig sysselsatt så att säga så det blir inte mycket skrivet, tyvärr. Får hoppas att jag blir bättre på det. Någon mer make up blir det, var så säker!