måndag, augusti 20, 2007

En hyllning till min favoritprodukt i sommar!


Lipglossbitch mailade ett tema som hon ville att vi skulle skriva i våra bloggar denna vecka. Jag gör som hon säger! Men det var inte lätt att komma på alltså. Imorgon har jag säkert ångrat mig men jag beslutade för en produkt som jag använt flitigt i sommar. Giordani Gold Radiance Luminiser.
Det är en ljusreflekterande creme som ger lite färg i ansikte, kropp eller kanske någon slinga i håret. I ansiktet passar den bäst som highlighter, iallafall på mig, annars kan man lätt se lite flottig ut. Men på en del ställen ger den en jättesnygg fräsch färg eller piggar upp lite. Speciellt när man fått lite solbränna. Kinder, axlar och decolltage har jag hållit mig till, men även ett par gånger någon enstaka slinga i håret. Den finns hos Oriflame för 145kr Ord.pris.

Inga kommentarer: