måndag, oktober 15, 2012

Petal


Nä nu kör vi lite lila. Det var längesen. Make upen gjordes i morse strax efter kl 6 och det var då jag tog bilderna. Då var håret fortfarande blött och inte iordning. De två sista bilderna är tagna ikväll runt 19.30 så det är alltså 13,5 timmar mellan korten. Ögonskuggorna har suttit riktigt bra. Med tanke på detta hällregn som har dominerat hela dagen så är det inte illa. En liten mascarafläck på ena ögonlocket har jag, men jag har också varit blöt. Primer under ögonskuggorna är ett måste. Jag har använt både elf´s eyelid primer och Make up Stores high tech lighter Platina. Bra kombo alltså haha. Jag kommer visa vilken palett jag har använt en annan dag, den ska fotas först men ljuset nu är inte det bästa.

Ljust lila och mörkt lila.

Blött hår  haha

Rouget är Down Boy från The Balm

Kl. 19.30, ca, fortfarande kvar

Inget creasande och inte heller falnat färgmässigt

Inga kommentarer: