lördag, april 30, 2011

Nyx swatches

Beställde lite läppgodis från Cherryculture för ca två veckor sedan. Det var rabatt på en del saker, så jag passade på . De har landat i brevlådan hos mig nu:). När jag nu fått hem dom så slås jag av tanken att jag beställt väldigt likvärdiga färger haha. Ett Mega Shine Lip Gloss i färgen Salsa..mmm luktar och smakar gudomligt. Ok nu ska jag inte äta dessa men då de ska sitta på läpparna så får de ju gärna vara lite angenäma i smak och doft eller hur? :) 3.99 dollar/st.


Två stycken Tinted Lip Spa i färgerna Cobacabana och Vintage. "Gorgeous Lip Spa treatment with just a hint of color so it will give you a natural, luscious & oh so kissable lips." Alltså det låter ju inte så tokigt eller hur. Vintage lär nog bli en favorit i sommar. 4.50 dollar/st.


Och så två stycken Round Lipstick. Jag klickade hem färgerna Georgia och Rose Bud. "Lip Smacking Fun Colors". Jorå en hel del roliga färger fanns det och jag var visst en riktig fegis där. 2.50 dollar/st.


Cherryculture skickade med ett ofärgat Lip Balm, Bubble Gum som tack för beställningen..ohh vad det luktade gott.

Jag rekommenderar att gå in hos Cherryculture och lägga beställning. Det är fortfarande sale på vissa Nyxprodukter och de har även andra märken. Nyx är mycket billigare att beställa via Cherryculture än genom svenska webbshops. Just idag ligger dollarn på 6.29kr.


(Handkräm vore en bra investering till mina torra händer haha)


Inga kommentarer: