torsdag, december 21, 2006

Tre nätter kvar....

Ikväll blir det shopping. De sista klapparna ska bli klara. Affärerna har öppet till kl 22.
Jag har skrivit önskelista, men jag hittar bara nya saker jag vill ha hela tiden. I år blir det lite lugnt med julklappar mellan sambon och mig då vi var iväg och köpte en hel del nya möbler i november. Det fick bli en del av julklapparna till oss då.
Tittade runt bland lite bloggar och Cizzi frågade vilken skönhetsprodukt som var favorit under 2006.
Jag kände att jag ville skriva ett inlägg, men vilken var min favorit?
Hade jag någon? Jo, en hel del.....faktum är att jag hittat många nya favoriter detta år och skulle jag skriva ner dem..ja då skulle det bli ett lång inlägg.
Sen skulle jag bli irriterad över att jag glömde att nämna just "den" favoriten. Kan bara inlägga att jag fått en hel del nya favoriter under året.

Men skulle jag nu ändå nämna någon så skulle det nog bli ....... hmmm.......kanske....eller den.....nej, den andra...var ........nog.......bäst ..............?

Inga kommentarer: