söndag, februari 17, 2013

Day vs night


Samma sminkning, två olika läppstift..som häromdagen ungefär. Ögonmake upen går i brungrå toner med lite lila. Sedan en massa glitter. Glittret syns tyvärr knappt på bilderna. De brungråa färgerna kommer ifrån en matt palett och den lila kommer ifrån elf cosmetics. Det är ifrån deras småpaletter Brighteing Eye Colour i färgen Punk Funk. Det är en ganska ordentligt lila färg men tar man försiktigt och suddar blir den ganska fint lavendellila med varm ton. Cremeeyeliner ifrån elf cosmetics. Rouget är också ifrån elf cosmetics, från deras Studio kollektion och det heter Mellow Mauve. Lite highlighter från LÓreals Glam Bronze. Som foundation har jag Clarins BB Skin Perfection Cream. Den beställde jag i veckan så den håller jag på att testa. Den finns här hos eleven.se. Det nudefärgade läppstiftet är också från elf cosmetics och heter Nostalgic. Det röda är två olika läppstift som jag har blandat, ett från elf cosmetics och ett från Oriflame. Glittret är från Wet n wild och heter confetti. Det är köpt för något år sedan så det vet jag inte om det finns kvar i deras sortiment.




Inga kommentarer: