söndag, november 25, 2012

Peacock


Jag fortsätter med lite färg. Detta är gårdagens. Fick lite inspiration från nagellacket jag hade för ett tag sedan Deviantly Daring från China Glaze som ni kan läsa om här. Jag har använt två paletter. Det är Wet n Wilds Petal Pusher och Blue Had Me At Hello. Primern är Make up Stores Hight Tech Lighter Platina som verkligen lyfter fram färgerna. Paletterna är också pigmenterade och verkligen roliga att jobba med. 
Denna gång skriver jag med hela basen:
Foundation: Tikei C2
Ögonprimer: Make up Stores High Tech Lighter Platina
Ögonskuggor: Wet n Wild Petal Pusher och Blue Had Me At Hello
Mascara: Lumene Black waterproof
Rouge: Frozen Daiquiri  från Make up Store
Läppar: Obsess från Make up Store

Jag tyckte det passade bra ihop med mina lila slingor i håret :)

Har även använt den turkosa skuggan på vattenlinjen