lördag, april 07, 2012

A sneakpeak in my drawers

Det är påskafton och jag går liksom all in. Fjädrar i öronen, rosa i håret, rödrosa på ögonen...fast make upen har jag lämnat ganska harmlös ändå ;)
En vanlig basmake up i brunt fast att man duttar en annan färg mitt på locket kan vara nog för en som inte törs leka med så mycket färger. Här en rosa röd ljus färg. Öronhängena är nog så färggranna. Dessa köptes i en liten butik i Växjö..och OM jag bara kom ihåg vad affären hette....det var såååå mycket roligt där inne. Rockabilly kläder...retrokläder och accessoarer överhuvudtaget. Tyvärr hade hon ingen webshop. En liten sneakpeak i en liten del av mina lådor bjuder jag på. Det rosa ihåret är skapat med en hårmascara från Isadora. Nej det är inte till barn..eller jo klart de får använda, men riktat till vuxna faktiskt först och främst. Denna kostade under 100 lappen på Cubus, på Lindex runt 120kr. Den sitter riktigt bra. För de med barn..ja den är definitivt bättre en dessa sprayfärger man kan köpa i affärer och använda men som sitter asdåligt. Har ju 2 barn själv som gillar blått...been there, done that. Tyvärr gillar de inte rosa då haha men den finns i blått med. Har som sagt en hel del i mina lådor, bla en förvaring (läs besticklåda, perfekt att lägga prover, mascaror, lipstick osv i) som är trasig och behöver bytas ut. IKEA har bra förvaringsmöjligheter. Den hurtsen jag visar en del av är Alex med 9 lådor, perfekt till allt möjligt även smink haha. Det är tyvärr ingen ordning direkt just nu, det jag använder dagligen står ovanpå och det samlar damm tyvärr, så jag ska ändra lite. Men men  just i detta ögonblick fanns det nåra produkter som jag kanske talar om senare.


Hårmascaran..plus liiite annat

Naturlig make up med en dutt av ljus rödrosa...

O så fjädrarna i öronen då...plus rosa slingor

Kontorsförvaring från IKEA..den hittar ni här